shdaykn sgk benim hesabıma toplu yatırdı parayı , ben maaşımı normal şekilde işverenden aldığım için sgk dan gelen toplu ödemeyi işverene gönderdim. 32. Haftadan sonra iş göremezlik durumundan dolayı sgk aslında yapıyor ödemenizi bazı işyerlerinde çalışana maaş verilmiyor ama işçi sgk dan alıyor. Benimki gibi bazı işyerlerinde ise, özellikle büyük ve kurumsal şirketler, işveren çalışana normal maaşını ödüyor, sgk dan yatan parayı da işçi işverene gönderiyor veya işveren sgk ile mutabık kalıp ödemeleri kendi aralarında hallediyor