pimpirikliana Üç gündür ovülasyon testine başladım hep aynı saatlerde yapmama rağmen bugün ki testim dünden daha koyu olması gerekirken daha silik😔her gün biraz daha koyulaşması gerekmiyor mu pik e kadar. Bende mi sıkıntı var yumurtlamayacak mıyım bu ay acaba 🤔
Bukad pimpirikliana daha dur kız bismillah lh hormonu arada dalgalanır. Şimdiden stres yapma daha erken pik olması için her gün düzenli yapmaya devam et
meermaaiid pimpirikliana Bu ay ben de pik göremedim ovulasyonla regl bitişin de koyu başladı sonradan koyuluk gitti letuya başlamıştım doktora gittim kontrole 12. günde ultrason da 20mm yumartam vardı. Ama bence daha erken dalgalanmalar olabiliyor ben de pcos var o yüzden yakalayamadım ovulasyonda piki
sepselin pimpirikliana bu kadar çabuk yumurtlama olmaz beybi sabırlı ol ben 3 ay takip yaptım döngünün 14,16 ve 15. Günlerinde pik olmuştu
pimpirikliana Bukad yaa öyle bi anda pik beklemiyordum ama git gide koyulaşır diye düşünmüştüm bugün silikleşince iyice
pimpirikliana sepselin yok yumurtlama hemen olmazda takvimde 30 u gösteriyo(döngüm 25 gün) hiç koyulaşmayınca kafam karıştı 🤔
anonimhesapp Gün bile yumurtlama gördüğüm oluyor bazı aylar ☺️ pik bazen bir anda oluyor bakma silik çıktığına sabırla devam et canım ❤️❤️❤️