-hul-ya normal doğum yaptım, 1 gün düzenli sancım vardı gittim ancak açılma vs. yoktu hastaneye gidince tamamen kesildi sancım. Ertesi gün öğlen 4-5 gibi sancım başladı, hastaneye gittim yine açıklık 3 cm kadardı eve geldim orda beklememek için. Akşam 8 de sıklaştı sancılarım tekrar hastaneye gittim. Kendi sancılarım açıklık için çok yeterli değildi suni verdiler ancak özelde sanırım epidural da verdikleri için suni sancı verdiklerini cok hissetmedim sancılarım daha da düzenli oldu hatta sancı çekerken çok rahattım herkes cok şaşırmıştı. 00.07 de doğum yaptım. Son 10-15 dk çok zordu, bebek iyice aşağıya baskı uyguladığı ve muhtemelen epidurali kapattıkları için doğum başlamıştı. Çatala zor çıktım, birkaç dakika içinde doğum yaptım.