Selam kızlar, bugün tam 39 hafta olduk. Muayenemiz vardı, ne açılma var ne sancı. Ekstra olarak 1 tur kordon dolanmış. Doktor korkmana gerek yok olağan bi durum takip edeceğiz dedi. Normale engel bi durum yok sadece her durumu bilin diye söylüyoruz dedi. Normal doğum yapmak istiyorum ama bakalım nasip olacak mı?.. Haftaya 40’a kadar bekleyeceğiz, gelmezse sezeryan için konuşacağız. Umarım gelir. Var mı bana benzer olanlar? Hiç sancı açılma olmadan pat diye sancılanıp doğuma giden?
Squat yapıp yerleri sileyim diyorum😂😂