İlk gebeliğimde 40+6 da doğum yaptım o günün sabahı bir cm açılmam vardı resme zorla gel dediler bebeğime saatlerce suni sancı aldım fayda etmedi 4 de kaldı en son doktor suyumu patlattı ben şakk diye bi saat içinde doğurdum dedim keşke şunu önceden yapsaymışsınız 😅 ama korkma bebeğin keyfi yerindeyse sorun yok ne kadar içerde durursa o kadar iyi aslında eli kulağındadır zaten annesi 😇