Kızlar bugün doktor randevum vardı 38+2 haftalığız kilo 3850 olmuş ilk doğumum olacak nasipse. Vajinal doğum istiyorum ama henüz uygunluğu nedir diye muayene edilmedim önümüzdeki hafta gideceğim bebeğin kilosu 4 kiloyu geçerse muayene edelim kemik yapın vs uygunsa ona göre doğumu ilerletelim dedi. Ama geleceğim gün için hazırlıklı olmamı doğuma da alabileceğini söyledi. Hiç bilmiyorum yabancı olduğum konular kendi sancım olmadan nasıl doğuma alabilir. Kendi sancım gelmeden suni sancıyı kabul etmeli miyimm?? Lütfen tecrübelerinizle beni de bilgilendirebilir misiniz