momeso ozo_ merhaba 4 sene önce çankaya da bulunan intergene yaptırmıştım memnun kalmıştık tekrar oraya gitmeyi düşünüyorum inş
Lilamorr06 ozo_ bende iki seferdir intergen ile çalışıyorum memnunum şuanlık bir sıkıntı yaşamadım, yaşamayız inşallah ❤️
VeraVeraVera ozo_ Merhaba, ben de geçen sene intergende yaptırmıştım herhangi bir sorun yaşamadım, 10 günde çıkmıştı. Takip eden doktorunuz yönlendirirse indirim de yapabiliyorlar bazen, mutlaka sorun. Sağlıkla kavuşup büyütün 🙏🏻
ozo_ Bende geçen sene eurofıns e yaptırdım ama Aminiosentez sonrası bebeklerimi kaubettim gerçekten doğru düzgün laboratuvar bulamadım. Sizin yaptırdığınız yeride araştıracağım inşallah hepimiz sağlıklı güzel sonuçlar alırız
gizemmmm__ Merhaba tam olarak fetal dna içeriği ne oluyor acaba ? Diğer testlerden ayıran özelliği nedir ?