kbroztrk diamondred derya1108 evet gittim. Bugün kan sonucuna ve kalp atışına da gittim. Gördüler atışını ama dinletmediler.
diamondred ikizlerin_annesi__ daha göremedik 5+4 de sadece kese iki hafta sonra kalp için dediler 8+1 de gideceğim inşallah
Novamom_ kubrasjsjs gece 12 yi geçtiği için şuan 6 haftalığım 5+6 da keseyi ve bebeğimi gördüm kalp atışını da duyduk çok şükür 🫢
cansuliko 6+3 uyku halindeyim sürekli İki gün sonra doktora gideceğim keseyi gördük ama bebek görünmüyordu sizce görünür mü bu kontrolde
pengumommy 7+3 um bende aksamlara doğru mide bulantim var kasik agrimda mevcut Eylül 18 gibi gözüküyor dogum
melisasak35 kubrasjsjs 3.cü gebeliğim 🫶🏻 yarın 9 haftalık olacagız mide bulantısı yorgunluk uyku haliii 🥱🙂↔️
merve_tp 10+0’dayım. 29 ağustos gösteriyor uygulana :) eylül sayılır belki de :)) nasıl alışveriş yapacaksınız? Geçiş mevsimi oluyor değil mi?