Gzde_defne hayır hayır ben temmuzda doğurdum o zaman bile depend kullandım , bu hayatta verdiğim en doğru kararlardanmış meğersem , hastanede hasta bezi takmışlardı ilkte , o kadar kötüydü ki , üstünden kayıp düşüyor , ama depend mükemmel bir şey , altında hiçbir şey yok gibi aşırı konforlu , ekstra külot gitmene de gerek kalmıyor mükkkk