Gebelik şekerim çıktığı için sürekli şeker ölçüyorum Allaha şükür bir problem yok bebeğin sıvısı, karın çevresi vs normal diyet yaptım toplam 15 kilo aldım. 37+4te bebiş 3370 gram ve 51 cm idi yarın yani 38+6da doktora gideceğiz doktorum 37+4te çatı muayenesi yaptı sorun yok normal yapabilirsin dedi ama hiç açılma yok bebek dönmüş ama kanala girmemiş minimum 1 belki 2 haftan var demişti.
Normal istiyordum ama bebek ortalamanın üstünde ve kilosu arttıkça da korkuyorum çünkü ilk doğumum olacak ve yırtılmadan çok korkuyorum. Yarın doktora sezeryan için de ne düşündüğünü soracağım ama hala göbeğim de inmedi bence kanala da girmedi ve hala beklersem daha da kilo artacak. Acaba sezeryan daha mı iyi olur ? Düşüncelerinizi yazar mısın lütfen 🥹