lux38 merhaba bende Mustafa hocaya randevu aldım ayın 9 una normalde balıkesir Edremit’te kontrollere gittim ama doğumu kayseri’de yapacağım 36 haftalıkken kayıt yapılacak gün verirse gün alacağım doğuma Mustafa oğuz yılmaz kendi giriyor mu çok doktor araştırdım onun için şehir hastanesine gideceğim inşallah kendi yaptırıyordur bilgi verir misiniz?