lleylaa45 gebelik şekeri belirtileriniz nelerdi, 22 haftalığım, test yaptırmadım ama kendimde şekerden şüphe etmeye başladım , acaba kuruntu mu yapıyorum bilmiyorum ama çok sık acıkıyorum keşke sadece acıkmayla kalsam elim ayağım titriyor, bayılacak gibi oluyorum , belli yani şekerim düşmüş hissediyorum