tsknbbk ben letu kullanırken aynı durumu yaşadım adetimin üzerinde iki hafta sonra yine aynı adet gibi kanamam oldu ped değiştirdim yani o derece, doktora gittim yumurtlama kanaması dedi en büyük folikülüm 20 mm olmuştu. Aralık ayında femara kullanmıştım boyutu bilmiyorum ama benim de kist olmuştu lekelenmem olmadı ama çok ağrım vardı sağ tarafımda. İki ilaç da bende kist yaptı.