Merhaba, bende kanama olmadi ancak cok yogun adet sancisi cekiyordum . Doktora soyledim progestan verdi . Hap olarak kullandim. ve onu kullandiktan bi sure sonra duzelti sancilarim gecti. Dusuk riskini ortadan kaldirmak icin veriyorlar. Kimisine hap kimisine fitil olarak veriyor doktorlar duruma gore. Bence sen ihmal etme bu durumu