Ben de 36. hafta oldum göbeğimin altı çok kaşınıyor krem kullanıyorum dört aylıkken kullanmaya başladım hiçbir sıkıntı yoktu üç günden beri öyleyim akşamları bacaklarimi kollarım çok kaşınıyor ateş basıyor sizde de böyle durumlar var mı kızlar sağlık ocağına gittim test verdim bakalım bana aile hekiminin söylediği şey uyuz olabilirsin ya da karaciğerinde sorun olabilir dedi böyle olanlar var mı