reys biberli kurabiye çok güzel oluyor,
100 gram tereyağı
1 yumurta akı
yarım çay bardağı Sıvı Yağ
3 yemek kaşığı çörek otu
2 yemek kaşığı toz biber (tatlı toz biber)
1 çay kaşığı Tuz
1 yemek kaşığı Şeker
2 buçuk su bardağı un
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
(bunları karıştır) ele yapışmayan ama çokta katı olmayan bir hamur olacak
•Üstüne yumurta sarısı sür
küçük boyutta yuvarlak şekli ver, baya çıkıyor tek lokmalık daha güzel oluyor..
-önceden ısıtılmış 170 derece, alt üst ayar, fırının orta kısmında yaklaşık 20-25 dakika da pişiyor , hee fırında farklılık gösterir süresini siz bakarak ayarlarsınız.
(sıcaklığı geçince poşetleyip dondurucuya atabilirisniz, bayatlamayan güzel bi kurabiye oluyor, ağızda dağılıyor pizza kurabiye diyede geçiyor tavsiye ederim mutlaka yapın)🥰🌸