Elfbyrmm
Merhaba, benim bebeğin 25+2’de 830 gr olarak doğdu, bir ömür gibi gelen 150 gün yoğun bakım süreci sonunda sağlıkla kavuştuk binlerce şükürler olsun 🙏🏻 sizin haftanızdakiler çok daha kısa sürede taburcu oldular, Allah’ın izniyle siz de bebeğinize sağlıkla kavuşup büyütürsünüz inşallah 🙏🏻
Önemli olan sadece hayatta kalmaları değil, kalıcı ve tam sağlıkla doğup büyümeleri o yüzden dualarınızda hep bunu isteyin 🙏🏻
Sağlıkla kavuşup, sağlıkla büyütün🙏🏻