Bir oğlum var ikinci gebeliğimdi 11 haftalık olması gerekiyordu 3 hafta önce kalp atışı dinlemiştik ama 7nci haftada gelişimi durmuş yarın alalım dedi doktor kızlar ağrılı bir işlem mi çok üzüldüm bir yandan insanın bilmediği bir sürece giriyorum çok stres korku yaşıyorum daha önce yaşayanlar biraz bahsede bilirler mi