aogoya Novamom_ biz bu sabırsız anneleri napıcaz ya 😂😂 yok illa tahmin almak istiyoruz sanki kesin tutacak gelecek buraya 10 yorum 5 i kız olacak 5 i erkek 😂😂😂 ama yinede mutlu oluyoruz ahahahahah şaka gibiyiz
egeemomms Novamom_ bende bugün gittim keseden hiç bişey anlaşılmıyor 4 hafta nasıl bekleyecem şimdi🤣🤣
aogoya Novamom_ ahahahah kız benimde 3. 😂😂😂 bende aynı şeyi söylüyorum sanki ilk Bide kızım ve oğlum var yani çok şükür her ikisini tattım neyin merakı 😂😂
Novamom_ aogoya bende öyle adete 4 gün kala öğrendim ya bok var gibi erkenden öğrendim millet gibi adetimin geçmesini 1 hafta bekleyemedim 🤣