Arkadaşlar son günlerde sabahtan akşama kadar sürekli tansiyonum düşüyor, her tansiyonum düştüğünde de midem bulanıyor. Günlük hayatımı çok etkilemeye başladı, çalışamıyorum (şantiye şefiyim düşüp kalıcam diye ödüm kopuyor) sürekli tuzlu ayranla dolaşıyorum ama artık o bile kesmiyor. Yaşayanınız var mı, nasıl atlattınız, vereceğiniz tavsiye varsa sürecinizi dinlemek isterim.