leyli63 Yaa kızlar doktor bana sabah akşam progestan verdi ama düşünün ki sabah içtiğim progestan saat 4 bucuk da bana öyle bir uyku hali yapıypr ki gözlerimi açamıyorum sizce neden bu kadar yapıyor size de öyle oluyormuydu
esrayde leyli63 bende bir kere ağızdan kullandım yok öyle bişey gözlerimi açamadım uykudan ondan sonra hep fitil olarak alıyorum
leyli63 Not bu arada hamile değilim 13 ocak da çatlatma vurdu progestan tahlilim 4.77 cıktı diye verdi o günden beri de sabah akşam içiyorum ama ne zaman içsem iş yerinde istemsizce gözlerim kapanıyor başım dönüyor resmen
leyli63 Hamile değilim verir mi ki fitil bir de Bat 27 ocak sanırım bu ilaç adeti de geciktiriyor diye de adet olmadım yoksa erken gebelik testi alıp yaptım birşey yok yani hamile değilim