Fatma76 Merhaba kızlar çok istiyorum yapmayı ama hiç kimse yapmıyor kimi arıyorsam Doğumdan sonra diyor ama ben 3 ay sonra yurtdışına gidiyorum 😞 tavsiyeye çok ihtiyacım var
[silindi] Fatma76 gebeyken genelde hiç bi yer yapmaz canım sonuçta sakıncalı derinin altına kimyasal içeriyo boyalar ve enfeksiyon fln kapma riski çok yuksek
Fatma76 [silindi] burdan biri yapmıştı hiç sorun olmadı dedi bir hemşireyede danıştım Yapabilirsin dedi
[silindi] Fatma76 ben kaş konturu yapmıyorum normalde guzellik uzmanıyım ama suan gebe oldugum için öalışmıyorum canım ama önerebilecegim bi yer var istersen
[silindi] Fatma76 yada burası https://instagram.com/neslimgungen?utm_source=ig_profile_share&igshid=1mtwyrt20whpz
[silindi] @Fatma76 araştırın isterseniz #https://instagram.com/hafizerdogmus?utm_source=ig_profile_share&igshid=m3gk0fjz2fr2