Bayanminyon07 Geçen hafta perşembe gecesi sezeryan doğum yaptım doğum sonrası kanamalarm vardı azar azar ama bir iki gündür bitti demiştim bugün yoğun bir şekilde tekrar baslayinca korktum bu normal bişey mi ilk doğumum o yüzden tedirgnm kötü bişey varmidr diye düşünüyorum 😔😔
Ysn Bayanminyon07 bi azalip bi çoğalıyor daha cok yenisiniz korkmayin ama anormal derecede ise doktora gitmekte fayda var
Newmomy Bayanminyon07 Çok normal hatta ilk günlerde ped yetmez depend kullanman gerekebilit. Benimki de 30-35 gün sürmüştü azalıcaktr tabi 1 haftadan sonra
ikinciprensimgeliyor Cok normql bisey 40 gune kadar.hatta akmasi daha iyi pis kan gidiyor.benim olk dogumda 42 gun kan geldi sezeryab olmustm
Bayanminyon07 ikinciprensimgeliyor tam lekeler gelmeye başlamıştı bende bitti zannettim o yüzden biraz korktum bugün tekrar normal adet kanaması gibi başladı glmeye..
Bayanminyon07 Ysn öyle olduğunu bilmiyodum bende korktum çünkü lekeler glmeye başlamıştı kananam kesilmişti bugün tekrar adet kanaması gibi başlayınca şasirdm
Bayanminyon07 Newmomy benimde bir hafta oldu bugün doğum yapali ilk iki üç gün kananam oldu sonra lekeye çevirdi bende bitti sandım hatta dün hiç lekelenme bile olmamıştı bugün tekrar kanama baslaynca şasirdm korktum acaba bı terslik mi var dye