Arkadaşlar benim ablamın 15 16yildir çocuğu olmuyor Ağustos da evlendim Ekim’de hemen hamile kaldım ablama biraz zor söyledim kağıda teyze oluyorsunuz yazdım tek gorunumluk attım
Şimdi cinsiyet partisi yapicam ama ablamgillede konuştum diğer ablamın durumu öyle olunca onlar gelmek istemedi kendi aranızda yapın dediii bende zaten çağırıp onun karşısında sevinemezdim
Neyse tamam dedim bir eşimin yengesiyle abisi bide eşimin kuzeni eşi felan onları çağırmayı düşündüm kaynamgili cagirmicam çünkü annemgil gelemiyor haliyle genç tayfa olalım diye düşündüm
Ki zaten aramıyorym diye oda beni aramıyordu tavırlı sanırsam ama takmıyorum takamam daaaa
Eşimle de konuştum oda olur dedi
Ama kaynama nasil soylucem onu bilmiyorum naisl bir şekilde söylesem yarın oturmaya gidecez akşam sanırım öle birden mi söylesem napsam bilemedim
Sizce nasıl söylenir böyle bişey ayrıca kaynam kiz bebek istiyor benim bebeğim erkek olduğunu düşünüyorum ki zaten erkek doktor pat diye söyledi ama ben bilmiyormus gibi yapıyorum orda üzülecek sesli tepki felan verecek sinir olurum
Birde kuzenleri de yeni evli zaten birlikte otururuz diye düşündüm ne yapmalıyım sizce kendi anneme soyledim öle çok da heves etmedi çünkü ablamı düşünürekten sanırım