busu1 İki kere kimyasal gebelik geçirmiş birisi olarak (beta düşmesi ile anlaşılan bir durum) betasının düştüğünü sanıp üzülen bir kadına yardımcı olmaya çalıştım sadece. Senin gibi yanlış bilen ve yanlışında ısrar eden birisine denk gelseydi sabah doktora gidip aslında sağlıklı gebelik olduğunu öğrenene kadar uyuyamayıp ağlayacaktı. Tanımadığım birisini ciddiye alıp yardımcı olduğum için bana yazık olmaz.