20 ocak’ta Özel hastanede kontrolüm vardı doktor bana kan vermem gerektiğini söyledi verdim ve 1219 çıkmıştı bana birkaç tane daha test yaptırmam için bir kağıt verdi onlar da orada pahalı olduğu için bunları sağlık ocağında yaptır dedi sağlık ocağında da doktor Beta için kan aldı ikisinin de sonucu çıktı sağlık ocağınınkiyse1000 çıkmış kötü bir şey olmaz değil mi bunu yaşayan var mı