Kızlar benim 2. Evliliğim bir kızım var önce ki evliliğimden şimdi de oğlum olacak . Ben tek çocukla kalmak istemiştim ama baba olmak eşimin de hakkıo yüzden 1 tane daha yaptım . Eşime artık istemediğimi söylesem de o 2 3 tane daha istiyor evet yardım eder çocuk bakar ama ben ne hamileliği kaldırabilirm ne de kendimi yeterli hissedebilirö korunma yöntemleri bana güvenilir gelmiyor , özelde ameliyat olacağım doktora gizli gizli söylesem bağlar mı ? Eşimin haberi olmadan ?