Devlet hastaneleri hastanelerinde neden detaylı ultrason yok neden her sene ya da işte her çocuk yapacağımız da pardon özel hastaneye gitmek zorundayız neden ikili tarama dörtlü tarama devlet hastaneleri yapmıyor niye özele gönderiyorlar cinsiyet için bile 15-16 haftalarda zar zor söylüyorlar bu ne ya yani devlet hastanesi aslında her zaman için en iyi hastane olması gerekmiyor mu ya devlet hastanesi en iyidir devlet hastanesi işte malzemenin en iyi Sinan kalitesini kullanır işte devletteki bilgisayarlar makinalar ultrason cihazları falan filan hepsi daha da kalitelileri daha iyidir devlet her zaman en iyisini kendine kullanır işte özelden daha iyi olur her konuda daha üstün daha iyi olmaları gerekirken niye her en basit şeyde bile özele sevk ediliyoruz çok sıkıcı bir durum değil mi bu