Merhaba şubat anneleri🌸
Şuan 36 haftalığız perşembe gün doktor kontrolüm var ve sezaryen günü verecek, 38. Haftayı buldurmak istemiyor 37+2 veya 37+5 E gün verecek. 35+1 de kilomuz 2443g dı. Sezaryen olma sebebim 15 ay önce de sezaryen oldum erken doğum oldu ve doğumdan 1 ay sonra bebeğimi kaybettim, aradan fazla zaman geçmediği için dikişlerimden dolayı doktorum fazla bekletmek istemiyor. 37. Haftada doğum yapan bebeğinin kilosu sağlık durumu vs nasıldı küves ihtiyacı solunum desteği gerektimi?