Çok yüksek değil. Benmki 17 çıkınca direk hastanede mavi isik tedavisi aldı. Doktor dhaa yukselir belli riske atmayalim dedi Ki bir gün kaldı ve ondan sonra çok yavaş düştü ama bizde kan uyuşmazlığı vardi o da uzun sürmesine neden olmustu. Siz stres olmayın bol bol emzirin ve çok sıcak tutmayın sıcakta yukseltiyor