Kızlar 20 sınde polıp alındı tekrar 27 sı bugün gıttım 1 şubatta duohaston ılaca başla dedı ıkı kutu ıcıcıem bıtınce adet olursun gel aşılama yapalım dedı pekı suan şansım yok mu dedım var dedı yumurtlama takıp edıyorum pık olmak üzere ovulasyon ınsallah asılamaya gerek kalmadan olur dua edın