hazirannnn Bugün beta testi verdim 48.22 çıktı ama eve gelşncr. 2-3 damla kahverengi lekenemem oldu. Endişelenmelimiyim
Moz hazirannnn takipte olun kimyasal gebelik olabilir.2 Günde bir aynı yer ve aynı saatte beta için kan verin betayı takip edin.Bugün 48 ise 2 gün sonra 2 katına çıkmış olmalı değer