xxR4bia xxR4bia Saat 20.00 yaptım 18.00dan beri sıvı tüketmedim aşkolar bi bakın sizce yarın mı olur yoksa olmuş mu
anonimhesapp xxR4bia tekrarla bence sıvı alımına dikkat ederek benim bazen öğlen silik akşama koyu olabiliyor🌸
xxR4bia kumsalanne tamam canım teşekkürler İlk yapışım olduğu için bilmşyorym ne kadar olması gerektiğini 🫠
anonimhesapp xxR4bia pik gibi duruyor son fotoğraf . Akşama yine yap bakalım bugünü değerlendir bence
Aysgl97 xxR4bia sondaki koyu duruyor canım ama acaba daha da koyulaşır mı aynı koyulukta olmaları lazım
xxR4bia anonimhesapp üstteki 5. Dakikası koyu olan 15. Dakikası canım bugünü değerlendirdim yarını da değerlendireyim değil mi 20.00da test yapcam tekrar canım tekrar bakar mısın