Senaagnsdvc Hanımlar merhaba. Bugün detaylı ultrasona girdim 20+6 haftalığız. Doktor çok korkuttu beni. Bebeğin kafa gelişimi 2 hafta geri dedi genetikte olabilir altında bir hastalıkta yatıyor olabilir karnımdan sıvı aldırabileceğimi söyledi. Var mı böyle bir problem yaşayan ? İçim hiç rahat değil çok stres yaptım
Vurgen97 Senaagnsdvc Merhaba benim 4-5 gün geriydi şu an 33 haftalığım ve haftasıyla uyumlu yani diğer haftalara kadar düzelebiliyor korkmana gerek yok sıvı falan sakın aldırma :)
MomNalbant Senaagnsdvc amniyosentez istemiş ama o da çok tehlikeli bi durum ben yaptırmazdım hiç bi koşulda... allah yardımcınız olsun inşallah toparlanır kısa sürede
Senaagnsdvc Vurgen97 yaa inşallah bir sonraki randevumda bana düzelmiş der çok teşekkür ederim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Senaagnsdvc MomNalbant evet düşük ve enfeksyon tehlikesi varmış bende yaptırmıcam Allah büyüktür inşallah ilerki haftalarda düzelir
MomNalbant Senaagnsdvc aynen benmde tarama testimde acayip acayip şeyler çıktı 😂 ama doktorum sorun olmadığını falan söyledi yani bekle biraz içini ferah tut bak herkes de çıkmış öyle şeyler... ama dediğim gibi amnyosentez düşünme...