Bana 10+4 de yaşadığım pembe lekelenme sonucu rahim hassasiyetine bağlı vermişti doktor hem fitili hem iğnesini. Fitili sabah akşam kullandım aşırı işe yarıyor. Kutuyu bitirince tek seferlik kanama olduğu için doktor kullanma gerek yok artık kanamadan sonra 15 gün boyunca kan görmezsen kesebilirsin tıbben demişti Ben de kutuyu bitirip bıraktım mükemmel bir ilaçtır kendisi. Şuan 19+3 olduk.