Ceriko evet kesinlikle benim de 0.17 ydi şimdi normal sınırlarda boğaz baskısı nefes daralması uzanıyorken bile kalp çarpıntısı çok fazla oluyordu hatta ekstra mide bulantısı da yapıyordu 17-18. Haftalarda değer yükseldi kendiliğinden ben boğaz baskısı dediğim için tiroid ultrasonu çektik bir şey çıkmadı çok şükür ilaç da başlamadılar diğer değerlerim de normaldi t4 falan kendiliğinden düzeldi 5. Aya girerken