Username06 5+0 bugü tam doktora gittim 6.2 mm çıktı ve küçücük korktum ya baya küçüktü daha öncede iki gebelik yaşadım olumsuz o yüzden sizin nasıldı bu haftalar normal mi
lelesbaby__ Username06 mm olarak bilmiyorum ama 5+4 muayenemde doktor bana da kese biraz kucuk ama gayet normal sikinti yok dedi iciniz ferahxolsun