Elwing6 inanır mısın benimde başta başıma öle bir şey geldi. 29 ekimde hiç bir hastane hamilelik için test yapmadığından bir tek magnet tıptan randevu alabilmiştim. Ordaki kadın doğum doktoru haftam nedeniyle tahlile gerek olmadığını ultrasonda belli olacağını söyledi. Hakikaten de öyle oldu. Sonraki hafta gel test sonuçlarına bakarız. Kalp atışlarını dinleriz dedi.
Velhasıl sonraki hafta gittiğimizde içerde kanama bölgesi olduğunu söyledi. Ne sebebini açıkladı ne de ciddiyetini. Ertesi gün apar topar doktor araştırdık. Zaten hamile olmamın şokundayım tam fikre alışıyorum derken moralimizi bozdu. Hiçbir açıklama dahi de yapmadı geçiştirdi bizi.
Şuan Medicalpark Aylin hocaya gidiyorum, inanılmaz memnunum. Evet kendisi de ultrasonda aynı kanama bölgesini gördü ama beni sakinleştirdi. Durumu açıkladı. İlaçları tekrar kontrol etti. O haftadan beri de sürecimiz aynen devam ediyor. Beni korkutacak bişey söylediğini hiç hatrlamıyorum. Söyleyeceği bir şey varsa da uygun bir dille söyler tüm ihtimalleri düşündükten sonra...
Ki seninki çok çok daha önemli bir durum. İyi yapıyorsun bence de hiç düşünmeden doktorumu değiştir zaten. Medicalparkı düşünür müsün bilmiyorum batıkentte olduğu için.