bebis270_ Hafif.kalp.atimi.gibi.mi.bem17+3 um bugun hafif kalp atımı gibi hisediyorum ve kendini döndürdugunu
buse76 bebis270_ evet aynıyız seninle usgde 17+3 adet tarihime göre 17+1 im ben bir haftadır hissediyorum kalp atımı gibi hafif titriyo gibi göbeğimin sağ sol kısmında hissediyorum bebişinin hareketleri o canım🥹💓
bebegimm26 buse76 bende gecengun arabada böyle hissettim montumun üstündeydi elim karnimda kalp gibi atiyordu
buse76 bebis270_ evet çok farklı hissedince hareketlerini. stres de azaldı şimdi çok güzel duygularmış rabbime şükürler olsun cinsiyetiniz belli mi sizin benimki kız