ozgenurd Evet ben de yaşadım aynı şeyi. 15 haftalıktı bebek ama hiç kanamam olmadı. Sadece hafif karnım ağrımıştı ve kahverengi akıntım olmuştu. Doktora kontrole gittiğimde öğrendik ki kalbi duralı neredeyse 2 hafta olmuş. Kendiliğinden düşmediği için her anı doğum gibi geçen bir süreç yaşadım sabah 9’da suni sancı aldım, akşam 7 gibi bebek geldi. Sonra kürtaja alındım. Bu olay maalesef bende travma yarattı, çok üzüldüm, hormonlarım bozuldu. Sütüm gelmedi ama adet düzenim, cildim mahvoldu.
Biz pıhtılaşma testi, ANA testi ve kromozom analizi yaptırdık. Pıhtılaşma sorunlu çıktı diğerleri iyiydi. Meğer kan sulandırıcı kullanmam gerekiyormuş. Siz de boşlamayın, bunları yaptırın derim. Çok geçmiş olsun. Allah sabır ve güç versin. 😞