MAMA13 Hanımlar bugün sağlık ocağına gittim kan verdim. Trigliserit 171 çıktı. Biraz araştırma yaptım ama korktum açıkçası. Bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan
InnerMama Merhaba , Haftalıkken ben de kan verdim 190 çıktı doktorumda normal dedi hamilelikte yükselebilirmiş
eed21 Benimde yüksek zaten gebelikte ilaç kullanımı falan da olmuyor dedi doktor. Hamilelerde olabiliyormuş araştırdım bende.