Selamlar 32+6 haftalık gebeyim. Az önce bir ıslaklık hissettiğimde iç çamaşırım boydan boya ıslanmıştı. Sanki yaz sıcağında koltuk altında oluşan terin tişörtteki görüntüsü gibi. Endişelendim acaba sıvı sızıntısı mı var, eşimi şimdi eczaneye gönderiyorum sıvı mı yoksa ter/idrar mı ayırt eden turnusol kağıdı mı pedi mi ne varmış ondan aldıracağım. Yaşayan var mı böyle bir şey, iki hafta önce gittiğimde kontrolde su iyiydi rahim ağzı kapalı dedi dr ama bu ne şimdiiii koku yok renk yok 😢