sedabenli 10 haftalık hamileyim birden kanamam başladı ve pihtili şekilde geliyor doktor düşük riskiniz var dedi progestan verdi daha önce hiç bu durumu yaşadınız mı ne yapmaliyiz ilk hamileligim çok endiseliyim
emir1885 sedabenli geçmiş olsun kanama alanı risk demek ama her kanamada kötü sonuçlanmıyor bol bol dinlenin günde en az 2 litre su için ve ilaçlara devam benim ilk hamileliğim hep kanamalıydı progestan iğnede çok yaptım etkili oluyor su çok önemli
Keziban sedabenli 18. haftam dayım hala o şekilde devam ediyor korkmayın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız evladnızı
ozgeBudak006 sedabenli 10 haftada yoğun şiddetli bir kanama yasadım pıhtı düşmüştü hep çok korkmuştum ilk ve son kanamam oldu şükür şuan 13 haftalıgım hala devam progestan fitil kullanıyorum. Kese arkası kanama alanı görüldğ bende
sedabenli Keziban 12. Haftadan sonra düşük riski ortadan kalkmıyor mu size ne dedi doktor çok geçmiş olsun
sedabenli ozgeBudak006 bende rahimde aktif bir kanama görünmüyor dedi inanın bende hiç anlamadım neden olduğunu doktor bu dönemdeki kanamaların bebeğin genetik yada kromozomsal bir sorunu varsa olabileceğini soyledi
frambuazlicheesecake ozgeBudak006 kanamanızın ve pıhtıların miktarı nasıldı? Ben de 10+3 şiddetli kanama ve epeyce büyük parça pıhtılar düşürdüm dün akşam doktora gitmedim hafta sonu diye yarın gideceğim şu an fitil koyup uzanıyorum dün geceden beri
Keziban serenss hayır bu imkansız iki tane evladım daha var arkada bekleyen haliyle ev işleri yemek sadece daha yavaş yapıyorum çoğu şeyi
sedabenli orhismommmmmm yok devam etmiyor çok şükür ama ilaca devam ediyorum çok zorlarsam kendimi lekelenme oluyor
emir1885 sedabenli evet bana kapsülün yanında sabah akşam ekstra iğnesi yapılıyordu ama benim kanama alanı vardı
aselesea sedabenli kalkmıyor 12.haftadayim aynı şekilde kanama şikayeti ile acile gittim progestan başlandı kanama alanı mevcut hamilelikleri 4te 3ü bu şekilde dinlenmeye bol.su içmeye calisin
Keziban sedabenli her an dikkatli olunacak risk devam ediyor ayın 2’sinde randevum var bakalım hep böyle mi gidecek merak ediyorum