aprilbaby ben ilk sezeryanım nasıl geçti anlamamıştım bile tek başıma ayaklandım direkt hatta sigara içtim tek kalkıp ama 2. sezeryanımda saatlerce uyuşukluğum geçmedi ağrıdan yürüyemedim tekerlekli sandalye ileydim sabah 11 de sezeryanım bitmiş odamdaydım akşam 8/9 da yürüyebiliyordum ama daha hızlı iyileştim ilkine göre ayaklanmam ve ilk gün ağrı durumum kötüydü