ylnydgd serpilkara haftaya gidebilirsiniz 6. Haftada kese oluşmuş olur gidip onu görürsünüz. 8 de bi daha gidip bebek ve kalp atışına baktırırsınız. Sağlıkla gelsin
GozdeKB nevinbulyaman bende ptesi 523 le öğrendim bugün betaya baktırdım 1230 olmuştu ve keseyi gördük bizde 5+3 haftalıgız
nevinbulyaman @GozdeKB ya maşallah bende birazdan kan vermeye gidicem bakalım umarım geçmiştir bini bizde bugünü bitirdik mi 5 +0 olucaz🌸
nevinbulyaman @GozdeKB evet canım acile gidiyorum 3 gün önce 533 çıktı bakalım kaç olmuş daha gitmedim kan vermeye
nevinbulyaman @GozdeKB evet biliyorum ama stres oluyorum çok ben 3-4 günde bir vericem bide damarlarım çok kısa ve ince zor bulunuyor kollarım delik deşik oldu ☹️