mrstug Kızlar dünden beri zaten bebeğimi az hissediyordum diye endişelendim bir saattirdi karnımda regl sancısı gibi bi ağrı var doktoruma yazdım sabah gel demiş . Acaba problem var Mıdır böyle bi durum yaşayan var mı :( 24+5 haftalığım bu arada
Sermin62 mrstug nasil bi agriydi canim haftamiz tam olarak ayni ve bende suan agrim falan vardi diye geldim doktora
Beguumhelenn mrstug kanaman var mı hiç benim de öyle sancım var bir de az kanamam oldu doktora gittim düşük tehlikem olduğunu söyledi
Smiley87 mrstug ben yorulduğumda adet ağrısı gibi ağrı oluyor, dinlenince geçiyor , acaba kendini mi yordun canım
Sermin62 mrstug sagol canim cok sukur iyiymis bebegim bende de enfeksiyon cikti lanet olasica gecmezse 2 gune agrilarin gel yatirayim seni dedi serum tedavisi uygulayalim dedi benim karin altim cok agrio ki hala da agrim var taa makata atiodu
Seydos Sermin62 benim de aynı şekilde oldu enfeksiyon çıktı.. kanım da ve idrar yollarında bel ve kasik ağrısı yapıyor arkadaşın durumda öyle gözüküyor
mrstug Sermin62 Seydos kızlar bende geldim doktora bebeğim iyi çok şükür ama idrar tahlili istedi olabilir belki de enfeksiyon :(
Simirna Sermin62 bende de geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonu var canım. Antibiyotik tedavisi verdi doktor. Ağrım da çok alt karin tarafında. Vajinaya makata kadar da vuruyor. Gecmezse hastaneye yatırırim dedi bana da.
Sermin62 Seydos benim tuhaf agrilarim vardi canim yaa kasikmi karin agrisimi anlayamadigim bi agriydi dun basladi bugun hala devam edio doktor 2 gune gecmezse gel yatirayim seni dedi ole tedavi uygulayalim
Sermin62 mrstug canim uzulme gecmicek bisey degil .. sadece bol su ve temizlik baska bisey yok .. uzulme lutfen
Sermin62 AysegulAlper enfeksiyon tehlikeli canim tedavi edilmezse erken doguma kadar gidio bu yuzden kucuk abdestte yanma hissedersen agrin falan olursa sakin erteleme ne kadar erken tedavi okadar iyi gecmis olsun
mrstug Sermin62 idrar tahlilim temiz çıktı canım ama doktor yine de progestan verdi sancılarım için . İnsallah seninde geçer allah bebişlerimizi korusun
Masalannnnnesi Enfeksiyon yüzünden ben de aynı şeyi yaşadım erken doğum riskim vardı 24 haftalıktık nst de rahim kasılmalarım çıkmıştı munorol kullandım çok şükür geçti puan gayet iyiyiz😊
Sermin62 mrstug amin amin amin canim insaALLAH onlem amacli vermistor tabikide benim doktor da soyledi aslinda yazdi sandim ama acaba sekreteri mi unuttu anlamadim