Merhaba ultrasonda 7+5 gözüküyor özeldeki doktorum yolk kese anormal büyüklükte ve kalp atımı yok sağlıksız gebelik kürtaj lazım dedi devlet hastanesi de 1 hafta daha bekleyelim kalp atımı olabilir geç döllenme olabilir dedi böyle bi durum yaşayan atlatan var mı lütfen yardım