Az önce genalaştım çok kötü çarpıntım durmadı normalde panik ata hastayım ama böyle korkmadım neyin var diye ağlayarak eşim başımda delirdi doktorumu aramış gece hocam napayım hastaneye götüreyim mi diye oda beni arayın demiş beloc diye bi ilaç söylemiş onu kullansın diye şimdi onu içtim çok hafif bi sakinleşme var allahım artık çok korkuyorum gerçekten kalbimde birşey olabilir mi diye