Kızlar bugün 10. Hafta doldu, dün başlayan ve belimden bıçak gibi saplanıp beni adeta felç eden ağrılarım var. Yürürken mesela bi saplanıyor kalakalıyorum adım atamıyorum. İkinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde de 3 ay dolana kadar yaşamıştım. Benzer durumda olan var mı? Hormonlardan dolayı mıdır? Bi de çalışıyorum iyileşmem lazımm :(