annebaliii benimki iki yasındayken hiç kıskanmazdı cocukları bebekleri. Cok güzel sever korurdu. Bence 2 yasta dogsaydı kardesi kıskanclık acısından kolay olurdu. 3 yasta kıskanclık basladı. Etrafımızda kücükler var biraz zarar veriyordu. Konusa konusa azalttık ama insallah doguma kadar daha da büyür azalır 3 yas sendromuna baglıyorum